Anadan görme olarak demografik bilgilere için konstrüksiyonlmaktadır ancak genel ağ içinde müşterilerinizi tam olarak saptamak bağırsakin Google Analitik platformunun şehir analizleri bağırsakin sunmuş olduğu hizmetten yararlanabilirsiniz. Bu platforma web sitenizi araç ederek alabileceğiniz bir Google Analitik Kodu ya da şehir izleme kimliğini sitenize eklemek ehliyetli olacaktır. Müşterilerinizin yaş, cinsiyet, öğreti, hasılat ve nispet alanları kabilinden bileğemekkenleri belirleme edebilirsiniz.
█▌ Belirlenen Müşterilerinizi Farklılaştırabilirsiniz
Müşterileri farklılaştırma, onların emekletmeniz bağırsakin farklı bileğerlere ehil olması ve farklı ihtiyaçlarının bulunmasından kaynaklanan bir zorunluluktur. En kalburüstü olan müşterilerden kalkışmak suretiyle, bir sıralamada mevcut olmak, çabaların en çok kazanım sağlayacağı kesime yöneltilmesine olanak sağlar. Böylelikle müşterinin bileğerine ve gereksinimlerine odaklanacak işletme davranışını web sitenizde elde etmek güç olmayacaktır.
█▌Müşterilerle Etkileşime Girebilirsiniz
Web sitesinde tüketiciye gereksinimi olan ürün ve hizmetin sağlanması, kalite güvencesinin vitrin edilmesi ve ispat edilmesi ilk adımdır. Web sitelerinde satış sonrasındaki hizmet, üzerinde durulması gereken en önemli konudur. En koca etkinliği, müsait maliyette masnu zorunluluğu bir şirket bağırsakin kaçınılmazdır.
İnternet Sitesinin Tarihsel Süreci
Web şehir teriminin müşteri merkezli son yıllarda yaşadığı takas fiilen inanılmaz boyutlara ulaştı. Tarihsel süreç olarak bakıldığında 1990’li yılların “ne bulursam onu alırım” yaklaşımıyla geçtiğini görürüz. Genişlik ekonomisinin ön planda evetğu bu dönemlerde web sitelerinde vaziyet meydan ürün ve hizmetlerin çeşitliliğindeki sınırlamalar, mahveden tercihlerinin anlayışsız plana atılmasına döşeme hazırlıyordu. Arkası sıra 2000’li yıllar geldi, web sitelerindeki ürün ve hizmet çeşitliliği artmaya başladı. Bu noktada müşterilerin umumi eğilimi “neyi alabilirsem onu sarakaım” biçiminde bileğemekti. 2010’larda web sitelerindeki çağcıl anlamdaki vürutmelerle baş başa imdi “ne istersem onu alırım” devri başladı. Bu yeni döneme gelinmesinde birkaç taban bekçi yüce rol oynadı:
▬ Ürün ve hizmetlerin çeşitliliği inanılmaz biçimde arttı ve müşterilerin yeğleme olasılıkları çoğaldı.
▬ Bilgi ve haberleşme teknolojilerini aktif kullanan müşteriler, bilgiye, rakibe ve muadil ürünlere çok amelî erişebilir bir hale geldi.
▬ Teknolojik konstrüksiyonlar, ürün ve hizmetlerin pazarlanmasından dağıtım kanalına çatışma iş süreçlerini bileğemektirdi. Müşterilere çok farklı kanallardan erişim olabilir evet.